Przypominamy, iż trwa przeprowadzanie Urzędu Miasta do siedziby przy ulicy Sikorskiego 18. Zachęcamy do śledzenia bieżących komunikatów o obsłudze interesantów.
W Urzędzie Miasta przy ulicy Sikorskiego 18 pracują już następujące komórki:
- Biuro Obsługi Interesanta
- Urząd Stanu Cywilnego
- Sekretariaty Prezydenta Miasta i Zastępców Prezydenta Miasta
- Biuro Prezydenta Miasta
- Biuro Rady Miasta
- Wieloosobowe stanowisko ds. Przedsiębiorczości i Nadzoru Właścicielskiego
- Referat Spraw Społeczno-Lokalowych
- Referat Zdrowia i Spraw Społecznych
- Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji
- Wydział Dróg i Transportu
- Wydział Rozwoju i Planowania Przestrzennego
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Finansowy
- Zespół Informatyczny
- Referat Kadr, Szkoleń i BHP
- Zespół Obsługi Prawnej
- Wieloosobowe stanowisko ds. Zamówień Publicznych
- Wydział Organizacyjny
- Wieloosobowe stanowisko ds. Audytu i Kontroli
- Inspektor Ochrony Danych
W trakcie przeprowadzki jest Referat Spraw Obywatelskich, w którym petenci załatwiają sprawy związane z dowodami osobistymi i meldunkami. Prosimy – o ile to możliwe – o odłożenie wizyty do piątku 27 stycznia. W celu zasięgnięcia informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Interesanta – 41 25 20 100 lub 25 20 101.
Do końca tygodnia kasa Urzędu Miasta obsługuje petentów przy ulicy Legionów 122d. W budynku przy ul. Sikorskiego 18 kasa czynna będzie od poniedziałku 30 stycznia.
Informacja udzielana jest także telefonicznie:
41 25 20 100 lub 41 25 20 101