Przypominamy, iż trwa przeprowadzanie Urzędu Miasta do siedziby przy ulicy Sikorskiego 18. Zachęcamy do śledzenia bieżących komunikatów o obsłudze interesantów.
W Urzędzie Miasta przy ulicy Sikorskiego 18 pracują już następujące komórki:
- Biuro Obsługi Interesanta
 - Urząd Stanu Cywilnego
 - Sekretariaty Prezydenta Miasta i Zastępców Prezydenta Miasta
 - Biuro Prezydenta Miasta
 - Biuro Rady Miasta
 - Wieloosobowe stanowisko ds. Przedsiębiorczości i Nadzoru Właścicielskiego
 - Referat Spraw Społeczno-Lokalowych
 - Referat Zdrowia i Spraw Społecznych
 - Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji
 - Wydział Dróg i Transportu
 - Wydział Rozwoju i Planowania Przestrzennego
 - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
 - Wydział Gospodarki Nieruchomościami
 - Wydział Finansowy
 - Zespół Informatyczny
 - Referat Kadr, Szkoleń i BHP
 - Zespół Obsługi Prawnej
 - Wieloosobowe stanowisko ds. Zamówień Publicznych
 - Wydział Organizacyjny
 - Wieloosobowe stanowisko ds. Audytu i Kontroli
 - Inspektor Ochrony Danych
 
W trakcie przeprowadzki jest Referat Spraw Obywatelskich, w którym petenci załatwiają sprawy związane z dowodami osobistymi i meldunkami. Prosimy – o ile to możliwe – o odłożenie wizyty do piątku 27 stycznia. W celu zasięgnięcia informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Interesanta – 41 25 20 100 lub 25 20 101.
Do końca tygodnia kasa Urzędu Miasta obsługuje petentów przy ulicy Legionów 122d. W budynku przy ul. Sikorskiego 18 kasa czynna będzie od poniedziałku 30 stycznia.
Informacja udzielana jest także telefonicznie:
41 25 20 100 lub 41 25 20 101
			
						

				
