Urząd Miasta w nowej – tymczasowej siedzibie

Budynek Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego 18 przejdzie termomodernizację i gruntowny remont, które dostosują budynek do obecnych standardów oraz do obsługi osób niepełnosprawnych. Wszystkie wydziały zostały przeniesione do tymczasowej siedziby, która mieści się w biurowcu przy ulicy Legionów 122d.

Od 2 listopada Urząd Miasta funkcjonuje w nowej lokalizacji – na piętrach II, III, IV biurowca przy ulicy Legionów 122d.

Na II piętrze znajdują się:

  • Sekretariaty oraz gabinety: Prezydenta i Zastępców Prezydenta
  • Biuro Obsługi Interesanta
  • Kasa
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Biuro Rady Miasta
  • Biuro Prezydenta Miasta
  • Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji
  • Referat Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Referat Spraw Społeczno-Lokalowych
  • Wydział Organizacyjny
  • Zespół Obsługi Prawnej
  • Referat Kadr, Szkoleń i BHP
  • Inspektor Danych Osobowych
  • Wieloosobowe Stanowisko ds. Audytu i Kontroli

Na III piętrze znajdują się:

  • Referat Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Wydział Dróg i Transportu
  • Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Na IV piętrze znajdują się:

  • Referat Gospodarki Komunalnej
  • Referat Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami
  • Referat Spraw Obywatelskich
  • Wieloosobowe Stanowisko ds. Przedsiębiorczości i Nadzoru Właścicielskiego
  • Wydział Finansowy
  • Wydział Rozwoju i Planowania Przestrzennego
  • Zespół Informatyczny

Przypominamy także, iż wiele ze spraw można załatwić bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie:

  • telefonicznie (41 25 20 100 – Biuro Obsługi Interesanta; pracownicy BOI udzielają informacji oraz przełączają telefony do poszczególnych wydziałów; wykaz numerów telefonów do poszczególnych wydziałów znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta www.skarzysko.pl),
  • mailowo (poczta@um.skarzysko.pl),
  • przez platformę ePuap (elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka),
  • za pośrednictwem portalu obywatel.gov.pl.

WYKAZ NUMERÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH DO DOKONYWANIA PŁATNOŚCI:

Konto 11 1560 0013 2418 3678 0000 0064:

– opłata śmieciowa,

Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

– podatki lokalne i pozostałe opłaty (w tym podatek od nieruchomości, podatek rolny, leśny, opłata skarbowa),

Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

– dzierżawa, wpłaty za wieczyste użytkowanie, opłata przekształceniowa, zajęcie pasa drogowego, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na sprzedaż alkoholu, opłata adiacencka, opłata za korzystanie z przystanków,

Konto 59 1560 0013 2808 6808 0000 0001:

– najem lokali mieszkalnych,

– dzierżawa ogródków,

– najem lokali użytkowych,

– dzierżawa terenu na targowiskach miejskich.

Informujemy także, że uruchomiony zostaje Punkt Podawczy Urzędu Miasta, który będzie zlokalizowany na parterze budynku przy ulicy Prusa 3a (siedziba MOPS). W Punkcie Podawczym petenci będą mogli składać dokumenty, podania i wnioski.

image_pdfimage_print
Total
0
Shares
Zobacz również
Więcej

Trwają „Ferie z Muzeum”

Muzeum im. Orła Białego zaprasza do wspólnego spędzenia tegorocznych ferii. Wśród propozycji są zajęcia „Zagadki  szyfry” oraz „Scenariusz…
Więcej

Zapraszamy do kina CENTRUM

Skarżyskie kino CENTRUM wznawia działalność. Zapraszamy na seanse. W repertuarze na najbliższe dni znajdują się trzy propozycje: animacja…
Total
0
Share