Dyżur ZUS w Urzędzie Miasta – zapraszamy do składania wniosków o świadczenie „Dobry start”

Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną, dlatego ZUS – we współpracy z Urzędem Miasta – będzie organizował dyżury, w trakcie których pracownik tej instytucji będzie informował i pomagał mieszkańcom w wypełnieniu wniosku. Najbliższy dyżur zaplanowany jest w Urzędzie Miasta w poniedziałek, 5 lipca w godzinach 9.00 – 12.00.

Jak informuje ZUS, według nowych zasad, wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Osoby, które wcześniej składały wnioski w formie papierowej i chcą otrzymać pomoc w wypełnieniu wniosku elektronicznie, będą mogły skorzystać ze wsparcia pracownika ZUS. Zapraszamy na dyżur, który odbędzie się w Urzędzie Miasta Skarżyska-Kamiennej 5 lipca (poniedziałek) w godzinach 9.00 – 12.00. Punkt ZUS będzie się znajdował na parterze urzędu.

Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebny będzie:

  • dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. paszport;
  • telefon komórkowy;
  • adres e-mail;
  • numer rachunku bankowego, na który przekazane zostanie świadczenie;
  • nazwa i adres szkoły, do której będzie uczęszczały/ło dzieci/cko
image_pdfimage_print
Total
0
Shares
Zobacz również
Total
0
Share