Zakończyła się przeprowadzka Urzędu Miasta do siedziby przy ulicy Sikorskiego 18. Petenci obsługiwani są na bieżąco przez wszystkie wydziały.
Urząd Miasta przeszedł termomodernizację i modernizację, które dostosowały budynek do obowiązujących standardów. Budynek został ocieplony, na dachu pojawiła się instalacja fotowoltaiczna, dobudowana została winda dla osób niepełnoprawnych, zmienił się układ pomieszczeń, przebudowane zostało Biuro Obsługi Interesanta, powstała nowa sala konferencyjna.
Po okresie przeprowadzki, w siedzibie na ulicy Sikorskiego ponownie petentów obsługują wszystkie wydziały.
Na parterze budynku, tuż przy wejściu głównym znajduje się Biuro Obsługi Interesanta, a także kasa. Na parterze znajdują się także m.in: Referat Spraw Społeczno-Lokalowych, Referat Zdrowia i Spraw Społecznych, część Wydziału Finansowego, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Referat Spraw Obywatelskich (biuro dowodów osobistych).
Na I piętrze znajdują się sekretariaty i gabinety prezydentów, a także m.in. Urząd Stanu Cywilnego, Biuro Rady Miasta, Wydział Finansowy.
Na II piętrze znajduje się nowa sala konferencyjna i pracują tam m.in.: Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji, Wydział Dróg i Transportu, Wydział Rozwoju i Planowania Przestrzennego, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Biura Obsługi Interesanta (tel. 41 25 20 100).