Urząd Miasta w nowej – tymczasowej siedzibie
Budynek Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego 18 przejdzie termomodernizację i gruntowny remont, które dostosują budynek do obecnych standardów oraz do obsługi osób niepełnosprawnych. Wszystkie wydziały zostały przeniesione do tymczasowej siedziby, która mieści się w biurowcu przy ulicy Legionów 122d.
Od 2 listopada Urząd Miasta funkcjonuje w nowej lokalizacji – na piętrach II, III, IV biurowca przy ulicy Legionów 122d.
Na II piętrze znajdują się:
- Sekretariaty oraz gabinety: Prezydenta i Zastępców Prezydenta
- Biuro Obsługi Interesanta
- Kasa
- Urząd Stanu Cywilnego
- Biuro Rady Miasta
- Biuro Prezydenta Miasta
- Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji
- Referat Zdrowia i Spraw Społecznych
- Referat Spraw Społeczno-Lokalowych
- Wydział Organizacyjny
- Zespół Obsługi Prawnej
- Referat Kadr, Szkoleń i BHP
- Inspektor Danych Osobowych
- Wieloosobowe Stanowisko ds. Audytu i Kontroli
Na III piętrze znajdują się:
- Referat Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Dróg i Transportu
- Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Na IV piętrze znajdują się:
- Referat Gospodarki Komunalnej
- Referat Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami
- Referat Spraw Obywatelskich
- Wieloosobowe Stanowisko ds. Przedsiębiorczości i Nadzoru Właścicielskiego
- Wydział Finansowy
- Wydział Rozwoju i Planowania Przestrzennego
- Zespół Informatyczny
Przypominamy także, iż wiele ze spraw można załatwić bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie:
- telefonicznie (41 25 20 100 – Biuro Obsługi Interesanta; pracownicy BOI udzielają informacji oraz przełączają telefony do poszczególnych wydziałów; wykaz numerów telefonów do poszczególnych wydziałów znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta www.skarzysko.pl),
- mailowo (poczta@um.skarzysko.pl),
- przez platformę ePuap (elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka),
- za pośrednictwem portalu obywatel.gov.pl.
WYKAZ NUMERÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH DO DOKONYWANIA PŁATNOŚCI:
Konto 11 1560 0013 2418 3678 0000 0064:
– opłata śmieciowa,
Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:
– podatki lokalne i pozostałe opłaty (w tym podatek od nieruchomości, podatek rolny, leśny, opłata skarbowa),
Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:
– dzierżawa, wpłaty za wieczyste użytkowanie, opłata przekształceniowa, zajęcie pasa drogowego, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na sprzedaż alkoholu, opłata adiacencka, opłata za korzystanie z przystanków,
Konto 59 1560 0013 2808 6808 0000 0001:
– najem lokali mieszkalnych,
– dzierżawa ogródków,
– najem lokali użytkowych,
– dzierżawa terenu na targowiskach miejskich.
Informujemy także, że uruchomiony zostaje Punkt Podawczy Urzędu Miasta, który będzie zlokalizowany na parterze budynku przy ulicy Prusa 3a (siedziba MOPS). W Punkcie Podawczym petenci będą mogli składać dokumenty, podania i wnioski.