Informacja o planowanej zmianie siedziby Urzędu Miasta

Urząd Miasta przejdzie termomodernizację i gruntowny remont, które dostosują budynek do obecnych standardów oraz do obsługi osób niepełnosprawnych. Od 18 października rozpocznie się przeprowadzanie poszczególnych wydziałów do tymczasowej siedziby, która będzie się mieściła w biurowcu Centrum Obsługi Inwestora przy ulicy Legionów 122d. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Przeprowadzanie siedziby Urzędu Miasta z ulicy Sikorskiego 18 na ulicę Legionów 122d rozpocznie się w poniedziałek 18 października i potrwa do końca miesiąca. W tym czasie poszczególne komórki będą wyłączane z bieżącej pracy na jeden dzień (dzień faktycznego przeniesienia do nowej siedziby). Prosimy petentów – przed wizytą w urzędzie – o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Interesanta (41 25 20 100), które będzie udzielało bieżącej informacji na temat pracy i organizacji poszczególnych wydziałów urzędu.

Pierwsze wydziały, biura i referaty rozpoczną pracę w nowej siedzibie (przy ulicy Legionów) od 19 października. Biuro Obsługi Interesanta oraz kasa czynne będą w dotychczasowej lokalizacji (ul. Sikorskiego) do końca października. Przeprowadzanie wydziałów zakończy się 30 października i od 2 listopada wszystkie komórki Urzędu Miasta będą już zlokalizowane w biurowcu przy ulicy Legionów 122d.

Prosimy petentów o uwzględnienie tych utrudnień w planowaniu załatwiania spraw urzędowych. Przypominamy jednocześnie, iż wiele ze spraw można załatwić bez konieczności osobistej wizyty:

WYKAZ NUMERÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH DO DOKONYWANIA PŁATNOŚCI:

Konto 11 1560 0013 2418 3678 0000 0064:

Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

Konto 59 1560 0013 2808 6808 0000 0001:

Informujemy także, że w listopadzie uruchomiony zostanie Punkt Podawczy Urzędu Miasta, który będzie zlokalizowany na parterze budynku przy ulicy Prusa 3a (siedziba MOPS). W Punkcie Podawczym petenci będą mogli składać dokumenty, podania i wnioski.

Exit mobile version